SUHR konference
První SUHR konference: Networking, sdílení, inspirace, mentoring, praktické workshopy, aktuální HR trendy, vzdělávání, nová propojení, nové možnosti.
To vše ve společnosti top profesionálů z oboru.
19. září 2024, Impact Hub Praha D10
Buďte u toho s námi.
19. září 2024
od 14:00
8 hodin
vzdělávání a networkingu
120+
kolegů z oboru
workshopy
mentoring
O vlastní konferenci sníme už pár let. Chceme uspořádat akci, která bude odrážet to, jakým způsobem v SUHR fungujeme. S důrazem na komunitu, praxi a odbornost.
Zveme vás proto na trochu jinou konferenci, kde budeme s řečníky diskutovat, pracovat na konkrétní case study během praktických workshopů, networkovat s lidmi z komunity, řešit aktuální výzvy se zkušenými mentory, otvírat zásadní oborová témata, pracovat s trendy a kde především najdeme podporu a inspiraci.
Chcete-li se zapojit jako partneři konference, napište nám prosím na [email protected]. Ozveme se s nabídkou partnerství.
Zažijeme první SUHR konferenci.
14:00
Vítejte na první SUHR konferenci.
Michaela Tumpachová, SUHR
14:15
Když HR tvoří byznys
Jana Majorská & Lucie Mairychová, Czechitas
Svět byznysu a trh práce se transformuje a spolu s ním se musí transformovat i HR. Z tradiční administrativní role na klíčového strategického partnera. Na příkladu Czechitas, přední vzdělávací neziskové organizace, která otevírá ženám svět IT, ukážeme, jak lze HR témata přetvořit v opravdové business drivery. Nabídneme hluboký pohled do toho, jak strategické zapojení HR přispívá k celkovému úspěchu a růstu organizace. Prostřednictvím konkrétních příkladů, číselných dat a skutečných výsledků z praxe představíme, jak efektivně měříme ROI HR aktivit a jak tato čísla formují rozhodovací procesy ve firmě. Od integrace HR strategií do hlavních cílů až po jejich dopad na inovace a tržní pozici, case study poskytne cenné insighty a praktické návody, jak lze transformovat HR a proč je to dobré.
14:40
Co kandidáti chtějí a firma si (ne)může dovolit
Pavlína Schuster & Michal Vašenda, Kiwi.com
Podíváme se na to, jak analyzovat a vyhodnotit finanční očekávání uchazečů a jak vyjednávání o odměně za práci může zapadat do stávající mzdové politiky firmy. Vezmeme v úvahu kvalifikaci kandidátů a jejich vlastní hodnocení. Rozebereme konkrétní case study z Kiwi, kdy cílem bylo odhalit nesoulady mezi požadavky uchazečů, možnostmi a očekáváním společnosti a navrhnout konkrétní kroky k jejich vyrovnání.
15:10
Coffee Break
15:30
Workshopy & Speed mentoring
Odměňujte férově: Aktuální právní výzvy
Marie Janšová, LEGALITÉ
Principy rovného odměňování zaměstnanců z různých právních pohledů. Mají zaměstnanci pracující na dohody konané mimo pracovní poměr nárok na stejné benefity jako zaměstnanci na hlavní pracovní poměr? Vzniká bývalým zaměstnancům nárok na roční odměny? Jak se popasovat s mzdovými nerovnostmi u nových a stávajících zaměstnanců.
Konec kuchyňkové šuškandě: Jak ve firmě efektivně komunikovat
Šimon Steffal, Mindset Mentors
Zajistit, aby informace proudily do všech koutů firmy správně a včas je výzva pro každou společnost. Co pro to můžeme my jako HR udělat? Ukážeme si nejčastější neduhy, kterými informační kanály trpí, řekneme si, co s nimi a posdílíme příklady dobré praxe.
AI pro HR: Pojďme si usnadnit práci
Barbora Malinovská
Jaký potenciál a přínosy může mít umělá inteligence v HR procesech? Ukážeme si konkrétně příklady zavádění AI do HR procesů, přístupy k zavádění technologií včetně hodnocení návratnosti. Navrhnete si vlastní strategii pro využití umělé inteligence v jednotlivých HR oblastech a vytvoříte si konkrétní plán akcí.
Měřitelný nábor: Jak data formují strategii HR
Jan Pavelka, Talterra
Jak z předložených dat z náboru odhadnout, co se asi v organizaci děje. Pokusíme se vyčíst příběh z tabulek a grafů a budeme se snažit vžít do role HR manažera, HR Business Partnera a hiring manažera. Zkusíte si navrhnout opatření a upravit HR strategii na další období, a to vše na konkrétní případové studii.
16:30
Coffee Break
16:50
Kulaté stoly
Facilitované kulaté stoly s odborníky na aktuální témata
Potkáme se u sedmi kulatých stolů každý zaměřený na aktuální témata, která ve firmách často řešíme. Od náboru, přes vzdělávání až po řešení konfliktů a krizových situací, tématy pokryjeme HR procesy i aktuální trendy. Každý stůl bude facilitovat odborník na dané téma.
17:50
Dinner Break
18:50
Angažovanost zaměstnanců v době změn
Praktická panelová diskuze
David Dvořák, Vojtěch Malý & Eva Jedličková
V rámci panelové diskuze odhalíme, jak se firmy vyrovnávají s velkými změnami a přineseme tipy, jak v takových časech udržet angažovanost zaměstnanců.
19:30
Inspirativní desetiminutovky
Zpětná vazba jako superschopnost
Bohunka Hihlánová
Návodů na dávání zpětné vazby je všude víc než dost. Ale jak všechen ten feedback přijmout? Jak se na něj dobře zeptat a pracovat s ním? Podělíme se o praktické rady a tipy. Odnesete si konkrétní strategie, jak s poměrně malým úsilím posunout kulturu otevřené komunikace na další level.
HR jako profík: Na co si dát pozor
Lukáš Augustín, Shipmonk
Práce HR je komplexní, náročná a často podceňovaná. Budeme se bavit o chybách, které v HR často děláme, proč tomu tak je a jak se jich vyvarovat, abychom svoji práci dělali na té nejlepší úrovni. Zaměříme se na zásadní tipy, které můžeme ihned aplikovat do praxe.
Budování brandu jako základ ACE
Zbyněk Novotný, Better Stack
Konkrétně a prakticky se podíváme na to, jak dlouhodobým a kvalitním budováním brandu zaměstnavatele i recruitera vylepšit zkušenost kandidáta s náborovým procesem a dosáhnout tak Amazing Candidate Experience.
20:00
Děkujeme, že jste s námi
Poděkování a ukončení vzdělávací části programu
20:15
Sdílíme, diskutujeme, propojujeme se
Večer plný networkingu
Po vzdělávací části programu nás čeká náš oblíbený networking. Dvě hodiny sdílení, inspirace, diskuzí a propojování se.