Akademie

#suHR akademie

#suHR akademie je určena pro všechny HR nadšence, kteří se chtějí rychle posunout dopředu. Čekají nás tři měsíce plné přednášek, workshopů, diskuzních a networkingových setkání, zkušených lektorů, konzultací a praktických cvičení. HR vysvětlíme juniorům, zakladatelům i ředitelům firem a všem, které oblast HR zajímá.

První běh #suHR akademie začíná 16. března 2021. Celá akademie poběží online.

Témata, která probereme: 

  • Role HR 
    • Jaké pozice, náplně práce a role v HR existují? Jak být dobrým partnerem pro business a vedení firmy? Nejen to se dozvíte na prvním setkání.
  • Recruitment – Inzerce & Sourcing (se zaměřením na IT) 
    • Probereme možnosti klasické inzerce i nové trendy, využití sociálních sítí a alternativní způsoby inzerce i aktivní oslovování kandidátů.
  • Recruitment – získávání a výběr zaměstnanců
    • Podíváme se, jak správně pohovory vést a na co a jak se vhodně ptát. Řekneme si, jak používat behaviorální a situační otázky. Kromě této nejčastější výběrové metody se zaměříme i na další metody výběru (assessment centre, psychodiagnostika, testy) a zjistíme jejich výhody a limity.
  • Employer branding & firemní kultura
    • S ohledem na situaci na trhu práce téma employer brandingu řeší víceméně každá firma, která chce přilákat kvalitní uchazeče. Řekneme si, jak na HR marketing nebo co je EVP. Podíváme se taky na to, jak definovat firemní kulturu a jak o ni pečovat.
  • Onboarding a adaptace
    • Probereme, co všechno je potřeba řešit s kandidátem při jeho nástupu do firmy a jak se o nováčka postarat během zkušební doby. 
  • Learning and development  & Talent Management
    • Jak vhodně a efektivně rozvíjet talenty, které už ve firmě máme? Jak připravit vzdělávací program pro dospělé? Jak se dá přistupovat k řízení kariéry a nástupnictví? Na to a mnohem víc se podíváme v lekci zaměřené na vzdělávání a rozvoj.
  • Performance management & Odměňování a benefity
    • Přiblížíme si různé metody hodnocení zaměstnanců, dotkneme se kompetenčního modelování a stanovování cílů. Podíváme se na systémy odměňování a jejich navázání na hodnocení nebo aktuální trendy v benefitech.
  • Agilní HR
    • Vysvětlíme si, co znamená agilita v HR a jak lze tento moderní trend efektivně využít.
  • HR Analytics
    • Povíme si, jaká data v HR sledujeme, jak je interpretovat a jak s nimi následně pracovat.
  • Zákoník práce
    • Během jedné lekce nedokážeme projít všechny paragrafy, ale projdeme ty nejdůležitější základy (třeba vznik a ukončení pracovního poměru) a nejčastější neduhy pracovního práva.
  • Offboarding 
    • Jaké jsou možnosti ukončení spolupráce se zaměstnancem? Co vše je potřeba při odchodu ze společnosti řešit? To vše včetně příkladů z praxe probereme na posledním online setkání.

Průběh:

Každé úterý večer se potkáme online, zaměříme se na jedno téma a v průběhu daného týdne vyřešíme několik praktických úkolů. K dispozici budou materiály ke studiu,  bonusové webináře a tým konzultantů.

Celkem půjde o 12 týdnů výuky, kterými bude studenty v rámci různých odvětví provázet přidělený konzultant a sada cvičení zasazených do praxe díky osobnímu imaginárnímu zaměstnanci každého studenta. Tak studenti aplikují poznatky z obecných webinářů a workshopů ihned do praxe v reálném firemním prostředí.

Komu je akademie určena?

  • juniorním HRistům, kteří v oboru začínají a chtějí načerpat znalosti co nejdříve
  • nadšencům, kteří chtějí změnit zaměření a potřebují do HR proniknout
  • startupistům, kteří dělají napůl backoffice či jinou práci
  • CEO startupů, kteří zatím HR nemají
  • rodičům vracejícím se zpět do práce pro refresh informací a získání kontaktů 

Kolik akademie stojí?

Cena tříměsíční akademie je 5500 Kč a zahrnuje:

  • úvodní a závěrečné networkingové setkání
  • 11 online workshopů a webinářů na vybraná HR témata se zkušenými lektory
  • materiály ke studiu každé oblasti
  • praktická cvičení a sdílení na platformě Google Classroom
  • konzultace zadání praktických úkolů s přiděleným konzultantem
  • chatovací prostor se skupinou studentů
  • bonusové přednášky a diskuzní webináře
  • certifikát #suHR akademie při alespoň 80 % účasti na aktivitách

Nacházíte-li se v situaci, kdy si nemůžete dovolit zaplatit celou cenu akademie, napište nám na email akademie@suhr.cz. Společně vymyslíme řešení.

Přihlašování na aktuální běh akademie skončilo. S případnými dotazy se na nás prosím obraťte na emailu akademie@suhr.cz.

Q&A

Jak se můžu na akademii přihlásit?

Stačí vyplnit registrační formulář. Obratem Ti na e-mail pošleme všechny nezbytné detaily a informace k platbě.

Jak a kde bude akademie probíhat?

Akademie bude probíhat online. Potkávat se budeme přes Zoom, ke sdílení materiálů a úkolů budeme používat Google Classroom a pro rychlou komunikace využijeme Google Chat. Obsah jednotlivých lekcí si můžeš pročíst výše.

Co si z akademie odnesu?

Načerpáš komplexní know-how v HR: probereme totiž všechna klíčová témata, která pro fungování v HR potřebuješ. Kromě pravidelných lekcí získáš nespočet doplňujících materiálů a doporučení ke čtení. K dispozici budeš mít i konzultanta z oboru, na kterého se můžeš obracet s doplňujícími otázkami. Stejně tak poznáš mnoho odborníků z HR a navážeš kontakty s dalšími nadšenci z oboru.

Pořád váháš?

Pokud se chceš ujistit, že je akademie pro tebe to pravé, případně máš ještě další otázky, neváhej nás kontaktovat na akademie@suhr.cz.

Kontakt

Kateřina & Michaela & Lucie

akademie@suhr.cz