Interní komunikace v praxi

Během komunitního setkání nás čekají dvě praktické přednášky, v rámci kterých se zaměříme na interní komunikaci. Na konkrétních case studies si ukážeme dva rozdílné přístupy, jak k budování interní komunikace ve firmě přistupovat.

13. 11. 2024
15:00-18:00

SUHR OFFLINE
Budějovický Budvar, ČB

Sdílení & inspirace
Komunita & networking

Program offline akce:

  • 14:30 – 15:00 Příchod účastníků
  • 15:00 – 16:00 Prohlídka pivovaru
  • 16:00 – 17:00 Přednášky Budvar a Schwan Cosmetics
  • 17:00 – 18:00 Networking
  • Po 18:00 Ukončení
290 Kč
bez DPH
tipy pro efektivní interní komunikacitipy pro efektivní interní komunikaci
inspirace, diskuze, sdíleníinspirace, diskuze, sdílení
občerstvení & podporující atmosféra zajištěnaobčerstvení & podporující atmosféra zajištěna
Chci se přihlásit

Co nás čeká?

1. přednáška: Intranet jako hlas pivovaru – Barbora Dědinová
Je možné svépomoci vybudovat kvalitní interní komunikaci od nuly? Ano, je! Ukážeme si, jak toho dosáhli v Budějovickém Budvaru a jak vypadá jejich hlavní nástroj pro interní komunikaci – intranet, a jaké plány s ním mají do budoucna. Zaměříme se to, jak tvořit hodnotný obsah, jak ho strukturovat a jaký nastavit tón komunikace.
Mimojiné se dozvíte:
  • konkrétní kroky pro budování interní komunikace
  • proč Budvar zvolili jako hlavní nástroj intranet a jak přesně vypadá
  • jak si ověřit, že interní komunikace funguje a co dělat, když tomu tak není
  • nejčastější chyby a jak se jim vyvarovat

 

2. přednáška: Implementace aplikace JOBka pro interní komunikaci ve výrobní firmě – Alena Kratochvílová
Hledáte efektivní nástroje pro komunikaci se zaměstnanci a zlepšení interních procesů? Přemýšlíte nad různými varianty a nejste si jisti, jak a podle čeho se rozhodnout? Ukážeme vám, jak k této situaci přistoupili ve Schwan Cosmetics, středně velké výrobní společnosti, a nasdílíme reálné zkušenosti s implementací aplikace JOBka. Představíme jednotlivé fáze projektu, možná úskalí, první úspěchy a praktická řešení možných překážek.
Zaměříme se na to, jaký přínos může mít interní aplikace pro komunikaci se zaměstnanci, jak může přispět ke zvýšení jejich angažovanosti, rozvoji digitálních kompetencí a sdílení informací v moderním pracovním prostředí.
Mimojiné se dozvíte:
  • Proč se ve Schwan Cosmetics  rozhodli pro nový komunikační nástroj JOBka a jaké moduly testují?
  • Jaké organizační a technické kroky byly důležité pro přípravu spuštění ve firmě?
  • Jaká úskalí bylo potřeba předem promyslet a efektivně na ně reagovat?
  • Jaká je aktuální zpětná vazba – první úspěchy a neúspěchy, plány do budoucna.

O hostech

Barbora Dědinová
Manažerka komunikace, Budějovický Budvar

Barbora vystudovala mediální a komunikační studia na UK. Po škole se věnovala primárně marketingu na pozici marketingového specialisty, nyní zastává pozici manažerky interní komunikace a HR marketingu v Budějovickém Budvaru.

Alena Kratochvílová
HR and L&D Specialist, Schwan Cosmetics

Alena je profesionál v oblasti personalistiky a vzdělávání zaměstnanců. Posledních šest let působí ve středně velké výrobní společnosti, kde zajišťuje kompletní agendu a procesy související s péčí o zaměstnance a jejich rozvoj.

Získejte inspiraci pro budování vaší interní komunikace.

Čekají nás 3 hodiny společného času pro nadšené členy HR komunity, kteří řeší interní komunikaci.
Získáte konkrétní tipy, jak budovat interní komunikaci, budeme diskutovat a networkovat.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Chcete vědět o našich nových kurzech a programech?

Odebírejte náš newsletter