Interní komunikace v praxi
Během komunitního setkání nás čekají dvě praktické přednášky, v rámci kterých se zaměříme na interní komunikaci. Na konkrétních case studies si ukážeme dva rozdílné přístupy, jak k budování interní komunikace ve firmě přistupovat.
Program offline akce:
-
14:30 – 15:00 Příchod účastníků
-
15:00 – 16:00 Prohlídka pivovaru
-
16:00 – 17:00 Přednášky Budvar a Schwan Cosmetics
-
17:00 – 18:00 Networking
-
Po 18:00 Ukončení
290 Kč
Co nás čeká?
1. přednáška: Intranet jako hlas pivovaru – Barbora Dědinová
Je možné svépomoci vybudovat kvalitní interní komunikaci od nuly? Ano, je! Ukážeme si, jak toho dosáhli v Budějovickém Budvaru a jak vypadá jejich hlavní nástroj pro interní komunikaci – intranet, a jaké plány s ním mají do budoucna. Zaměříme se to, jak tvořit hodnotný obsah, jak ho strukturovat a jaký nastavit tón komunikace.
Mimojiné se dozvíte:
-
konkrétní kroky pro budování interní komunikace
-
proč Budvar zvolili jako hlavní nástroj intranet a jak přesně vypadá
-
jak si ověřit, že interní komunikace funguje a co dělat, když tomu tak není
-
nejčastější chyby a jak se jim vyvarovat
2. přednáška: Implementace aplikace JOBka pro interní komunikaci ve výrobní firmě – Alena Kratochvílová
Hledáte efektivní nástroje pro komunikaci se zaměstnanci a zlepšení interních procesů? Přemýšlíte nad různými varianty a nejste si jisti, jak a podle čeho se rozhodnout? Ukážeme vám, jak k této situaci přistoupili ve Schwan Cosmetics, středně velké výrobní společnosti, a nasdílíme reálné zkušenosti s implementací aplikace JOBka. Představíme jednotlivé fáze projektu, možná úskalí, první úspěchy a praktická řešení možných překážek.
Zaměříme se na to, jaký přínos může mít interní aplikace pro komunikaci se zaměstnanci, jak může přispět ke zvýšení jejich angažovanosti, rozvoji digitálních kompetencí a sdílení informací v moderním pracovním prostředí.
Mimojiné se dozvíte:
-
Proč se ve Schwan Cosmetics rozhodli pro nový komunikační nástroj JOBka a jaké moduly testují?
-
Jaké organizační a technické kroky byly důležité pro přípravu spuštění ve firmě?
-
Jaká úskalí bylo potřeba předem promyslet a efektivně na ně reagovat?
-
Jaká je aktuální zpětná vazba – první úspěchy a neúspěchy, plány do budoucna.