Naučíme se, jak na employer branding a HR marketing

Online kurz zaměřený na moderní HR marketing a employer branding, postavený na příkladech z praxe. Naučíte se, jak systematicky budovat značku zaměstnavatele a efektivně kombinovat HR a marketingové aktivity.

30.10. – 20. 11.
17:00 – 20:00

4 online lekce
záznamy v ceně

1 case study
zkušenosti z praxe

certifikát
extra materiály

V kurzu Employer branding a HR marketing získáte praktické znalosti o budování značky zaměstnavatele. Naučíte se, jak definovat cílové skupiny, využít ambasadory značky, optimalizovat náborové kampaně a měřit jejich úspěšnost.

4 900 Kč
bez DPH
4 lekce a 1 case study, záznamy v ceně4 lekce a 1 case study, záznamy v ceně
Cerfitikát a vzdělávací materiályCerfitikát a vzdělávací materiály
Chci se přihlásit

Kurzem EB a HR marketing nás provedou

Barbora Bradáčová
Head of Group Talent Acquisition, DODO

Bára se více než 7 let věnuje náboru a employer brandingu, kde kombinuje zkušenosti z externího a interního náboru. Působila v jedné z nejznámějších personálních agentur v České republice i ve velké čtyřce, což ji přivedlo do jednoho z nejrychleji rostoucích startupů v CEE regionu. V současnosti je zodpovědná za strategii employer brandingu v 7 zemích Evropy a řídí tým, který se zaměřuje na zlepšování kandidátské zkušenosti. Kromě toho se věnuje tématům L&D, Performance managementu a interní komunikaci.

Petra Vrbová
Konzultantka HR marketingu a EB

Petra se v marketingu pohybuje 13 let a z toho 5 let v oblasti explicitně HR marketingu, employer brandingu a programům zaměstnaneckých ambasadorů. Má za sebou řadu významných náborových kampaní pro české i nadnárodní společnosti, školí veřejnost i firmy, mentoruje a finišuje s první knihou, a to o sociálních sítích v budování značky zaměstnavatele.

Během 4 online lekcí probereme

Středa 30. 10. 2024

Definice a specifikace candidate persona a EVPs

V této lekci se naučíte, jak definovat klíčové hodnoty zaměstnavatele (EVPs) a vytvořit cílové skupiny kandidátů (candidate persona). Zjistíte, jak správně rozdělit aktivity employer brandingu na interní a externí.
Agenda:

- Definice a specifikace candidate persona (cílové skupiny)
- Employee Value Proposition (EVPs) – základní principy
- Rozdělení na interní a externí employer branding

Středa 6. 11. 2024

Ambasadorské programy a průzkumy spokojenosti

Tato lekce se zaměřuje na využití ambasadorských programů a průzkumů spokojenosti zaměstnanců k posílení employer brandingu. Naučíte se, jak propojit ambasadory značky s vnitřní kulturou firmy a hodnotami, a jak správně nastavit a vyhodnocovat interní komunikaci.
Agenda:

- Využití ambasadorských programů pro employer branding
- Průzkumy spokojenosti zaměstnanců a jejich analýza
- Interní komunikace, firemní hodnoty a kultura

Čtvrtek 7.11.2024

Case study: Práce s talenty na employer brandingu.

Lenka Petrušková z 3Pillar Global představí, jak rozjet úspěšný ambasadorský program s omezeným rozpočtem. Ukáže, jak zapojit talenty ve firmě, rychle posílit employer branding a dosáhnout měřitelných výsledků. Dozvíte se, jak efektivně pracovat s dostupnými zdroji, aniž byste museli investovat velké částky, a zároveň podpořit firemní značku prostřednictvím reálných dat a výsledků.

Středa 13. 11. 2024

Úvod do HR marketingu a náborových strategií

V této lekci se zaměříme na HR marketing a jeho roli v moderním náboru. Ukážeme si různé nástroje HR marketingu a strategie, které vám pomohou s budováním atraktivní zaměstnavatelské značky, ať už se jedná o online, offline či interní marketingové kanály.
Agenda:

- Úvod do HR marketingu a propojení s HR
- Marketingové nástroje pro online, offline a interní komunikaci
- Levné a „quick win“ strategie náboru

Středa 20. 11. 2024

Náborové kampaně a optimalizace kandidátské zkušenosti

Poslední lekce se zaměří na tvorbu náborových kampaní od zadání až po vyhodnocení. Naučíte se, jak pracovat s kariérními stránkami, optimalizovat kandidátskou zkušenost, analyzovat reakční formuláře a měřit úspěšnost pomocí KPI.
Agenda:

- Tvorba náborových kampaní – od zadání po vyhodnocení
- Optimalizace kandidátské zkušenosti
- Kariérní stránky, reakční formuláře a jejich optimalizace
- Měření úspěšnosti kampaní (KPI)

Online kurz plný praktických cvičení a konkrétních příkladů

Čekají nás 4 vzdělávací lekce a 1 case study. Celkem tedy  14 hodin studia. Součástí kurzu jsou praktická cvičení, doplňující studijní materiály a chatovací prostor pro studenty.

Při splnění docházky na všech lekcích získáte absolventský SUHR certifikát a trvalé zapojení do ALUMNI komunity, pro kterou pořádáme speciální akce a workshopy.

Často se ptáte.

Kdy dostanu potvrzení o registraci?

Většinou se ozveme do dvou dnů, nejpozději do týdne. Pokud by se to nestalo, ozvěte se nám prosím na [email protected].

Existuje nějaká sleva pro rodiče na rodičovské?

Pro rodiče na rodičovské a ty, kdo si nemohou dovolit kurz zaplatit, nabízíme možnost stipendia. Stačí nám o tom dát vědět v registračním formuláři a přiložit motivační dopis.

Jak dlouho mi zůstanou záznamy z lekcí?

Všechny záznamy z kurzu budou mít všichni registrovaní účastníci k dispozici po dobu půl roku od skončení kurzu.

Kdy mám nárok na certifikát?

Udělení certifikátu za absolvování kurzu závisí na vyplnění zpětnovazebních dotazníků. Zpětnovazební dotazník můžete vyplnit ihned po online lekci nebo po shlédnutí záznamu.

Co když jsem nenašel/nenašla odpověď na svou otázku?

Napište nám prosím na [email protected]. Jsme moc rádi k dispozici pro případné další dotazy. 🙂

Chcete, aby váš HR tým měl aktuální a praktické znalosti EB a HR marketingu?

Objednejte si kurz EB a HR marketingu do vaší firmy. Pomůže vašim zaměstnancům efektivně budovat značku zaměstnavatele, zlepšit náborové strategie a podpořit transparentní komunikaci ve firmě.
Napište naší CEO Michaele Tumpachové a kurz EB a a HR marketing můžeme zorganizovat ve vaší firmě.

    Michaela Tumpachová, CEO SUHR
    Michaela Tumpachová
    CEO SUHR

    Chcete vědět o novinkách z oboru?

    Odebírejte náš newsletter.
    Chci být v obraze