Naučíme se, jak na employer branding a HR marketing
Online kurz zaměřený na moderní HR marketing a employer branding, postavený na příkladech z praxe. Naučíte se, jak systematicky budovat značku zaměstnavatele a efektivně kombinovat HR a marketingové aktivity.
V kurzu Employer branding a HR marketing získáte praktické znalosti o budování značky zaměstnavatele. Naučíte se, jak definovat cílové skupiny, využít ambasadory značky, optimalizovat náborové kampaně a měřit jejich úspěšnost.
Kurzem EB a HR marketing nás provedou
Během 4 online lekcí probereme
Středa 30. 10. 2024
Definice a specifikace candidate persona a EVPs
V této lekci se naučíte, jak definovat klíčové hodnoty zaměstnavatele (EVPs) a vytvořit cílové skupiny kandidátů (candidate persona). Zjistíte, jak správně rozdělit aktivity employer brandingu na interní a externí.
Agenda:
- Definice a specifikace candidate persona (cílové skupiny)
- Employee Value Proposition (EVPs) – základní principy
- Rozdělení na interní a externí employer branding
Středa 6. 11. 2024
Ambasadorské programy a průzkumy spokojenosti
Tato lekce se zaměřuje na využití ambasadorských programů a průzkumů spokojenosti zaměstnanců k posílení employer brandingu. Naučíte se, jak propojit ambasadory značky s vnitřní kulturou firmy a hodnotami, a jak správně nastavit a vyhodnocovat interní komunikaci.
Agenda:
- Využití ambasadorských programů pro employer branding
- Průzkumy spokojenosti zaměstnanců a jejich analýza
- Interní komunikace, firemní hodnoty a kultura
Čtvrtek 7.11.2024
Case study: Práce s talenty na employer brandingu.
Lenka Petrušková z 3Pillar Global představí, jak rozjet úspěšný ambasadorský program s omezeným rozpočtem. Ukáže, jak zapojit talenty ve firmě, rychle posílit employer branding a dosáhnout měřitelných výsledků. Dozvíte se, jak efektivně pracovat s dostupnými zdroji, aniž byste museli investovat velké částky, a zároveň podpořit firemní značku prostřednictvím reálných dat a výsledků.
Středa 13. 11. 2024
Úvod do HR marketingu a náborových strategií
V této lekci se zaměříme na HR marketing a jeho roli v moderním náboru. Ukážeme si různé nástroje HR marketingu a strategie, které vám pomohou s budováním atraktivní zaměstnavatelské značky, ať už se jedná o online, offline či interní marketingové kanály.
Agenda:
- Úvod do HR marketingu a propojení s HR
- Marketingové nástroje pro online, offline a interní komunikaci
- Levné a „quick win“ strategie náboru
Středa 20. 11. 2024
Náborové kampaně a optimalizace kandidátské zkušenosti
Poslední lekce se zaměří na tvorbu náborových kampaní od zadání až po vyhodnocení. Naučíte se, jak pracovat s kariérními stránkami, optimalizovat kandidátskou zkušenost, analyzovat reakční formuláře a měřit úspěšnost pomocí KPI.
Agenda:
- Tvorba náborových kampaní – od zadání po vyhodnocení
- Optimalizace kandidátské zkušenosti
- Kariérní stránky, reakční formuláře a jejich optimalizace
- Měření úspěšnosti kampaní (KPI)
Online kurz plný praktických cvičení a konkrétních příkladů
Čekají nás 4 vzdělávací lekce a 1 case study. Celkem tedy 14 hodin studia. Součástí kurzu jsou praktická cvičení, doplňující studijní materiály a chatovací prostor pro studenty.
Při splnění docházky na všech lekcích získáte absolventský SUHR certifikát a trvalé zapojení do ALUMNI komunity, pro kterou pořádáme speciální akce a workshopy.
Často se ptáte.
Kdy dostanu potvrzení o registraci?
Většinou se ozveme do dvou dnů, nejpozději do týdne. Pokud by se to nestalo, ozvěte se nám prosím na [email protected].
Existuje nějaká sleva pro rodiče na rodičovské?
Pro rodiče na rodičovské a ty, kdo si nemohou dovolit kurz zaplatit, nabízíme možnost stipendia. Stačí nám o tom dát vědět v registračním formuláři a přiložit motivační dopis.
Jak dlouho mi zůstanou záznamy z lekcí?
Všechny záznamy z kurzu budou mít všichni registrovaní účastníci k dispozici po dobu půl roku od skončení kurzu.
Kdy mám nárok na certifikát?
Udělení certifikátu za absolvování kurzu závisí na vyplnění zpětnovazebních dotazníků. Zpětnovazební dotazník můžete vyplnit ihned po online lekci nebo po shlédnutí záznamu.
Co když jsem nenašel/nenašla odpověď na svou otázku?
Napište nám prosím na [email protected]. Jsme moc rádi k dispozici pro případné další dotazy. 🙂