Webinář: Jak na employer branding
V praktickém webináři se podíváme na to, jakými cestami můžeme přitahovat vhodné kandidáty. Podíváme se na komunity, eventy, profesní skupiny, sociální sítě a další cesty, jak pracovat s brandem zaměstnavatele.
Chci se přihlásit
25. 2. 2024
od 9:00 do 11:00
tipy, triky, postupy
z reálné praxe ve firmách
prezentace a záznam
k dispozici
Co se na webináři naučíme?
-
Ukážeme si, jaké aktivity spadají pod employer branding, a jak se jako firma efektivně představovat kandidátům.
-
Vysvětlíme si, jak pracovat s rozpočty, jak připravovat strategie employer brandingu a jak do procesu zapojit ostatní zaměstnance.
-
Naučíme se, jak pro nábor využívat komunity a profesní skupiny a jak s nimi dlouhodobě pracovat. Podíváme se také na sociální sítě, inzertní portály a další cesty.
-
Podíváme se na konkrétní příklady z praxe a na jejich základě se naučíme, co skutečně funguje.
Koho na webináři potkáme?
Tomáš Dušenka
Tomáš působí jako Employer Brand Leader v PwC, v oblasti HR marketingu a employer brandingu působí již více než 10 let.
Pro koho je webinář vhodný?
Webinář je vhodný pro začátečníky, kteří mají méně než jeden rok zkušeností v dané problematice.
Naučte se, jak aktivně pracovat s brandem zaměstnavatele.
Často se ptáte.
Jak se připojit na webinář?
Po zaplacení Vám dorazí email s dalšími instrukcemi včetně pozvánky do kalendáře.
Dostanu záznam webináře?
Ano, každý účastník dostane do 24 hodin od skončení webináře jeho záznam, ke kterému bude mít přístup 6 měsíců.
Co když jsem nenašel/nenašla odpověď na svou otázku?
Napište nám prosím na [email protected]. Jsme moc rádi k dispozici pro případné další dotazy. 🙂