Webinář: Jak na employer branding

V praktickém webináři se podíváme na to, jakými cestami můžeme přitahovat vhodné kandidáty. Podíváme se na komunity, eventy, profesní skupiny, sociální sítě a další cesty, jak pracovat s brandem zaměstnavatele.

Chci se přihlásit
25. 2. 2024
od 9:00 do 11:00
tipy, triky, postupy
z reálné praxe ve firmách
prezentace a záznam
k dispozici

Co se na webináři naučíme? 

  • Ukážeme si, jaké aktivity spadají pod employer branding, a jak se jako firma efektivně představovat kandidátům.
  • Vysvětlíme si, jak pracovat s rozpočty, jak připravovat strategie employer brandingu a jak do procesu zapojit ostatní zaměstnance.
  • Naučíme se, jak pro nábor využívat komunity a profesní skupiny a jak s nimi dlouhodobě pracovat. Podíváme se také na sociální sítě, inzertní portály a další cesty.
  • Podíváme se na konkrétní příklady z praxe a na jejich základě se naučíme, co skutečně funguje.

Koho na webináři potkáme? 

Tomáš Dušenka

Tomáš působí jako Employer Brand Leader v PwC, v oblasti HR marketingu a employer brandingu působí již více než 10 let.

Web - fotky-7

Pro koho je webinář vhodný?

Webinář je vhodný pro začátečníky, kteří mají méně než jeden rok zkušeností v dané problematice.

Naučte se, jak aktivně pracovat s brandem zaměstnavatele.

Často se ptáte.

Jak se připojit na webinář?

Po zaplacení Vám dorazí email s dalšími instrukcemi včetně pozvánky do kalendáře.

Dostanu záznam webináře?

Ano, každý účastník dostane do 24 hodin od skončení webináře jeho záznam, ke kterému bude mít přístup 6 měsíců.

Co když jsem nenašel/nenašla odpověď na svou otázku?

Napište nám prosím na [email protected]. Jsme moc rádi k dispozici pro případné další dotazy. 🙂