Webinář: Novinky v oblasti DPP a DPČ
V praktickém webináři prozkoumáme nové povinnosti zaměstnavatelů v důsledku legislativních změn. Dozvíte se, jak tyto povinnosti efektivně začlenit do vašich procesů s minimální administrativou.
Chci se přihlásit
26. 3. 2024
od 17:00 do 19:00
tipy, triky, postupy
z reálné praxe ve firmách
prezentace a záznam
k dispozici
Co se na webináři naučíme?
- Prozkoumáme nejnovější změny v DPP a DPČ s účinností od 1. 10. 2023 a 1. 1. 2024, a také nadcházející změny plánované pro rok 2024 a začátek roku 2025. Zaměříme se na novou informační povinnost dohodářů, jak ji splnit s co nejmenšími náklady na čas a administrativu.
- Představíme, kdy vzniká nárok na dovolenou u dohodářů, a jak se dovolená správně vypočítává.
- Probereme otázku rozvržení pracovní doby a strategie pro její efektivní řízení s minimální administrativní zátěží.
- Otevřeme téma elektronizace HR, představíme nejnovější trendy a jak technologie mění správu lidských zdrojů.
Koho na webináři potkáme?
Jakub Klein
Jakub je advokátem v advokátní kanceláři eLegal, kde se za zaměřuje na oblast pracovního práva. V advokacii působí více jak 5 let. Je nadšencem do technologií a snaží se tuto vášeň přenášet i do právní praxe. HR a pracovní právo tomu nejsou výjimkou.
Pro koho je webinář vhodný?
Webinář je vhodný pro začátečníky, kteří mají méně než jeden rok zkušeností v dané problematice.
Vyznejte se v nových povinnostech zaměstnavatelů v důsledku legislativních změn u DPP a DPČ.
Často se ptáte.
Jak se připojit na webinář?
Po zaplacení Vám dorazí email s dalšími instrukcemi včetně pozvánky do kalendáře.
Dostanu záznam webináře?
Ano, každý účastník dostane do 24 hodin od skončení webináře jeho záznam, ke kterému bude mít přístup 6 měsíců.
Co když jsem nenašel/nenašla odpověď na svou otázku?
Napište nám prosím na [email protected]. Jsme moc rádi k dispozici pro případné další dotazy. 🙂