Webinář: Novinky v oblasti DPP a DPČ

V praktickém webináři prozkoumáme nové povinnosti zaměstnavatelů v důsledku legislativních změn. Dozvíte se, jak tyto povinnosti efektivně začlenit do vašich procesů s minimální administrativou.

Chci se přihlásit
26. 3. 2024
od 17:00 do 19:00
tipy, triky, postupy
z reálné praxe ve firmách
prezentace a záznam
k dispozici

Co se na webináři naučíme? 

  • Prozkoumáme nejnovější změny v DPP a DPČ s účinností od 1. 10. 2023 a 1. 1. 2024, a také nadcházející změny plánované pro rok 2024 a začátek roku 2025. Zaměříme se na novou informační povinnost dohodářů, jak ji splnit s co nejmenšími náklady na čas a administrativu.
  • Představíme, kdy vzniká nárok na dovolenou u dohodářů, a jak se dovolená správně vypočítává.
  • Probereme otázku rozvržení pracovní doby a strategie pro její efektivní řízení s minimální administrativní zátěží.
  • Otevřeme téma elektronizace HR, představíme nejnovější trendy a jak technologie mění správu lidských zdrojů.

Koho na webináři potkáme? 

Jakub Klein

Jakub je advokátem v advokátní kanceláři eLegal, kde se za zaměřuje na oblast pracovního práva. V advokacii působí více jak 5 let. Je nadšencem do technologií a snaží se tuto vášeň přenášet i do právní praxe. HR a pracovní právo tomu nejsou výjimkou.

Web - fotky (1)

Pro koho je webinář vhodný?

Webinář je vhodný pro začátečníky, kteří mají méně než jeden rok zkušeností v dané problematice.

Vyznejte se v nových povinnostech zaměstnavatelů v důsledku legislativních změn u DPP a DPČ.

Často se ptáte.

Jak se připojit na webinář?

Po zaplacení Vám dorazí email s dalšími instrukcemi včetně pozvánky do kalendáře.

Dostanu záznam webináře?

Ano, každý účastník dostane do 24 hodin od skončení webináře jeho záznam, ke kterému bude mít přístup 6 měsíců.

Co když jsem nenašel/nenašla odpověď na svou otázku?

Napište nám prosím na [email protected]. Jsme moc rádi k dispozici pro případné další dotazy. 🙂